Hizmetlerimiz

IVR- IVN İnteraktif Sesli Mesaj

IVR- IVN  İnteraktif Sesli Mesaj

Günümüzün hızla ilerleyen dünyasında, takımınızla iletişim yorucu ve zaman tüketici olabilir. Peki iletişiminizi nasıl düzeltebilir ve her gün sürekli dengelemeye çalıştığınız çok sayıda önceliği yönetebilmek için nasıl daha fazla zaman ayırabilirsiniz? Entera’ nın Interaktif Sesli Mesaj hizmeti ile, gerekli bilgiler ile onlarca, yüzlerce, hatta binlerce kişiyi bir defada arayabilirsiniz.

Entera’ nın Interaktif Sesli Mesaj hizmeti, dakikalar içerisinde küçük ya da büyük bir gruba otomatik telefon aramaları ile iletişim kurmanızı sağlar.

Interaktif Sesli Mesaj Hizmetimiz sayesinde el ile aramayı hayatınızdan çıkarın

El ile arama yapmak işinizi zorlaştırır. Entera’ nın Interaktif Sesli Mesaj hizmeti, sizin yapacağınız aramayı sizin için yapar. Sistemimizin bir defada her telefon numarasını araması için bir mesaj kaydetmeniz yeterlidir. Hizmetimiz web tabanlıdır, bu yüzden kısıtlı telefon hatlarına sahip olan ve iletme süresini yavaşlatan pahalı çeviriciler almanıza gerek kalmaz. Interaktif Sesli Mesaj hizmetimiz, sadece 1 telefon araması ile devamı ve cevabı sağlar.

Interaktif Sesli Mesaj Hizmeti Nedir?

Interaktif sesli mesaj hizmeti, bir mesajın dijital olarak kaydedilip, telefon aracılığı ile bir dizi numaraya gönderildiği bir sistemdir. Entera binlerce kanal aracılığı ile mesajı gönderir ve arama listenizdeki numaralara iletir. Bilgisayar aramayı yaparak mesajınızı ilettiği için sizin bunu yapmanıza gerek kalmaz.

Interaktif Sesli Mesaj Çözümümüz

  • IVR hizmetimiz hızlı, güvenilir ve kullanımı kolaydır.
  • Donanım, yazılım ya da telefon hattına ihtiyaç yoktur
  • Haftanın 7 günü canlı destek – gerçek bir kişiyle konuşun!
  • Web tabanlı telefon listesi, size zaman konusunda sorun yaratmaz

Neden IVR?

  • Çağrı Merkezi aracılığı ile aynı anda limitli kişi sayısına ulaşılırken, IVR-IVN ile aynı anda binlerce kişiye sesli mesajınızı ya da duyurunuzu iletebilirsiniz.
  • Çağrı merkezlerindeki kişilerin şive/aksan/ses tonu/moral motivasyonu gibi insani etkilerinden etkilenmeden beğendiğiniz bir ses kaydını bir kaç dakika içinde onbinlerce kişiye ulaştırabilirsiniz.
  • Aranılan kişinin telefonunda gözükecek, kurumsal olarak sahip olduğunuz istediğiniz bir telefon numarasını gösterebilirsiniz. (Firma telefonunuz ya da varsa çağrı merkezi numaranız)
  • Tercihinize göre, oluşturulmuş senaryoya bağlı olarak sorulacak soru(lar) sonunda kişinin tuşladığı sayılara göre interaktif olarak “İŞ AKIŞLARI” tanımlanabilir, örneğin;

1’i tuşlayanlara kaydın 2.bölümü dinletilebilir ve çağrı sonlandırılabilir,

2’i tuşlayanlara kaydın 3.bölümü dinletilip yeni soru sorulabilir, cevaba göre kaydın 4.bölümü dinletilebilir ve çağrı sonlandırılabilir

Herhangi bir tuşlama yapmayanlar da, talebinize göre belirli bir saat/gün sonra tekrar aranabilir.

Çağrı istenilen sürede limitlenerek sonlandırılabilir; “Şu saniye sonunda” ya da “Hiçbir tuşlama yapılmazsa “x” saniye sonra çağrıyı sonlandır” gibi.

  • Tuşlanan herhangi bir sayı ya da durum sonrası arzu edilirse “İlginize teşekkür ederiz, en yakın zamanda sizinle iletişime geçeceğiz; (Firma İsminiz)” ya da “Teşekkür ederiz. (Firma İsminiz)” gibi bilgilendirici mesajlarınız, tetikleyici hareket olarak SMS, EMAIL ya da FAKS olarak yollanabilir.
  • Gün sonu / İş sonu, belirli periyodlarla kümülatif rapor verilebilir.
  • Gerçek zamanlı rapor verilebilir, böylece tuşlama ya da çağrı bilgileri, firmanızın web servislerine anında iletilebilir (Çağrı merkezine outbound çağrı yapılması için o anda bilgi düşürülebilir ya da CRM sisteminize işlenebilir)