Davranışsal Pazarlama

Davranışsal pazarlama, bireylerin davranışları ve tercihlerine ilişkin bir pazarlamadan daha fazlasıdır. Mükemmel müşteri memnuniyeti sunmanız için bu davranışları eyleme geçebilir ve otomatikleşebilir şekilde düzenleyebilirsiniz. Silverpop, pazarlamacılara müşteri davranışları üzerinde eyleme geçebilmeleri için gereken araçları sağlayan, böylelikle davranışsal pazarlamayı gerçekliğe dönüştüren ilk dijital pazarlama teknoloji sağlayıcısıdır.

Pazarlama Veritabanı: Davranışların Her Ölçekte Yönetimi
Silverpop’un pazarlama veritabanı; şimdiye dek pazarlamacılara sunulmuş en güçlü, ölçeklenebilir ve isteğe bağlı esnek veritabanıdır. Her bir müşteri hakkında bildiklerinizi tek bir yerden kolayca yöneterek daha kişisel olabilirsiniz.

Evrensel Davranışlar: Her Davranışın Anlaşılması
Evrensel davranışlarla; pazarlamacılar artık her bir müşteri ve müşteri adayına tek bir kimlik yaratarak, birden fazla cihaz üzerinden müşteri ve müşteri adaylarının açılma, tıklanma, tweetler, satın alımlar, ziyaretler ve yorumlar dahil tüm davranışlarını tek bir noktadan yakalayabilirler.

Etkileşim Motoru: Otomatik Etkileşimler
Silverpop’un etkileşim motoru, pazarlamacıların gerçek zamanlı olarak her müşteri ile daha kişisel diyalog kurmalarını sağlar. Müşteri veya müşteri adayı kişisel bir eylem gerçekleştirdikten sonra kişiselleştirilmiş programlar ve kampanyalar otomatik olarak başlatılır.

Çoklu-Kanal: Platformlar Üzerinden İletişim .
Her bir müşterinin bağlantı kurmayı tercih ettiği platformdan, son derece kişisel deneyimler sunarak çok kanallı pazarlama stratejinizi bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Mobil, sosyal medya, web, blog veya email olsun, herhangi bir kanal üzerinden Silverpop size kişiye özel iletişim kurma gücü verir.

Tek Kimlik: Eksik Noktaların Tamamlanması
Silverpop ile pazarlamacılar, müşterilerin email adreslerini edinmeden önceki ilgilerini ve eğilimlerini bile öğrenebilip, müşterileriyle etkileşime geçerek geleneksel pazarlamanın çok ötesine geçebilirler.