Etkileşim Motoru

 

Sadece tek bir müşteriniz olduğunu ve marka deneyiminizi bu spesifik bireye sunmaya çalıştığınızı hayal edin. Şimdi ise yüzlerce, binlerce hatta milyonlarca müşteriye sunduğunuzu düşünün. İşte bu Silverpop’un pazarlama kurallarınız ve iş kurallarınız çerçevesinde verileriniz üzerinde eyleme geçmesi için otomatikleştirilmiş etkileşim motorunun yaptığı iştir.

 

Günümüzün veri odaklı dünyasında, pazarlamacılar daha fazla veri toplamaya ve bu verileri anlamaya daha fazla önem göstermek zorundadırlar. Silverpop’un etkileşim motoru ile pazarlamacılar büyük ölçüde kişisel etkileşim sunmak için büyük orandaki verileri toplayıp tüm satın alım deneyimini ve gelir elde edimini arttırabilirler.