Satış ve Pazarlamanın İşbirliği

Satış ve Pazarlamanın İşbirliği: Davranışsal Bilgileri Etkili Bir Biçimde Kullanabilirsiniz 
Satış ve pazarlamanın birbiriyle uyum içinde olmaları, doğrudan satış ekibi ile çalışan pazarlamacılar için odak noktası olmaya devam etmektedir. Hangi yöntemlerin işe yaradığı ve potansiyel müşterilerin davranış bilgilerini satış ekibine iletme ihtiyacı hiç bu kadar önemli olmamıştı . Web izleme ve analiz etme gibi üst düzey dijital pazarlama araçları sayesinde bir dizi davranışsal bilgiye kolaylıkla erişebilirsiniz. Alıcınız veya potansiyel müşteriniz herhangi bir video mu izledi? PDF dosyası mı indirdi? Gelen emaili mi açtı? Yoksa herhangi bir internet sitesini mi ziyaret etti? Web izleme ve analiz araçları sayesinde müşteri ve potansiyel müşteri davranışlarını kolaylıkla takip edip, bu davranışlara göre faaliyetlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Aynı zamanda CRM entegrasyonu ile söz konusu faaliyetlerden satış tarafının doğrudan haberdar olmasını sağlayabilirsiniz. Satış ve pazarlama arasında ilişki kurup, bu ilişkiyi geliştirmeniz için, davranışsal bilgileri nasıl daha iyi kullanabileceğinizi öğrenebilirsiniz.

Silverpop ile aşağıda belirtilen avantajlara sahip olabilirsiniz:

Davranışları Puanlama Modelinize Uyarlama : Davranışlar, puanlama modelinizin doğruluğunu arttıracak ve yüksek kaliteli potansiyel müşterileri görmenizi sağlayacaktır. Demografik özelliklere ve firma özelliklerine ek olarak modeliniz ile bağlantılı davranışsal bilgileri elde ettiğinizde, satış ekibiniz pazarlama ile elde edilen potansiyel müşterilerin satışa dönüşmesi konusunda daha emin adımlarla ilerleyebilecektir. Silverpop’un sunduğu avantajlardan faydalanıp, birçok puanlama modeli özelliğinden faydalanabilirsiniz.

İç ve Dış Satış Ekiplerine Davranışsal Faaliyetler Kazandırma : Davranışsal veriler, herhangi bir alıcı veya potansiyel müşteri ile yapacağınız görüşmenin olumlu geçeceğini güvence altına almaktadır. Silverpop tarafından önerilen bütçeleme ve planlama kılavuzunu indirerek, bizden edinecekleri davranışsal bilgileri kolaylıkla CRM sistemleri ile entegre edebilir ve söz konusu bilgileri her bir potansiyel müşteri kaydı için kullanabilirler.

Geliştirme Kampanyalarının Arttırılması için Davranışlardan Faydalanılması : Müşterileriniz ve potansiyel müşterilerinizle daha etkili şekilde etkileşime geçebilirsiniz. Email veya cep telefonu mesajlarının içerik ve görüntülerini, potansiyel müşterinin davranışına göre kişiselleştirebilirsiniz. Böylece, otomasyon sürecinizi geliştirmenize olanak tanıyan bir sonraki adıma geçebilirsiniz. Silverpop’tan faydalanarak potansiyel müşteri davranışlarını kolaylıkla yönlendirebilir ve satış faaliyetlerinizi kolaylaştıran programları geliştirebilirsiniz.